پست اهواز بسیار در زمینه خدمات رسانی ضعیف عمل میکنه،بسته های ارسالی ما با پست پیشتاز یک هفته تا ده روز طول میکشه تا بدست مشتری برسه،همچنین بسته هایی که برای ما غرسال میشه هم خیلی دیر بدستمون میرسه،کاش برای وقت مشتری هاتون ارزش قایل باشید،این اقدامات باعث بی اعتمادی مردم به پست خواهد شد
ازگیلان هستم رشت خواستم بگم چرا مامور پستی بدون اینکه بسته رو به محل مورد نظر برسونه درسامانه وباپیگیری مرسوله میزنن عدم حضور ؟
قبلا باید موقع تحویل امضا الکترونیکی میزدیم الان خودشون امضا میزنن چرا؟
کاربر روزانه پست هستم
بزرگترین مشکل پست اینه که با توجه به افزایش مبادلات اینترنتی بعد از ارسال بسته توسط فروشنده هیچ گونه پیام و کد پیگیری به گیرنده داده نمیشه . در بیشتر مواقع کد پیگیری برای فرستنده نیز ارسال نمیشود و این امر باعث ایجاد مشکلاتی برای فرستنده مخصوصا کسانی که تعداد زیادی بسته روزانه تحویل پست میدهند شده .
با توجه به دریافت هزینه قابل توجه مرسولات پستی و نیز اضافه شدن گزینه های هزینه بر توسط متصدی پست اعم از غیر استاندارد بودن/ بیمه / لفاف/پاکت /کارتن/,لیبل/و غیره برای تمامی بسته های ارسالی !!! که خود باعث دو برابر شدن هزینه ارسال میشود ارسال یک پیامک حاوی کد پیگیری برای گیرنده, حد اقل و ضروری ترین کاری هست که پست در قبال دریافت حداکثر هزینه بابت ارسال مرسولات از فرستنده دریافت میشود.
با سلام ،پست پاکدشت بسته ها رو قبل اینکه بیاره خونه برگشت میزنه به اداره پست مثلا ساعت ۷صبح پیامک بسته به اداره پست تحویل شده ساعت ۱۱ظهر پیامک حضور در منزل میزنه ،بسته ها رو اصلا تحویل نمیدن و باید تا اداره پست برای گرفتن بسته بریم
با سلام
متاسفانه پست چابهار به شدت به درد نخور است و اصلا نسبت به تحویل مرسوله پستی اقدام نمیکنند و مردم را منتظر میگذارند خواهش میکنم پیگیری کنید حتی وقتی حضوری به اداره ی پست میروید همانند یک کاروانسرا است اداره ی پست امانت دار مردم است مرسوله های ما اینگونه اصلا امنیتی ندارند در ضمن اداره ی پست چابهار اصلا برنامه ریزی دقیق ندارد و پستچی های آن وظیفه شناس نیستند از شما تقاضا میکنیم پیگیری کنید و به مردم کمک کنید واقعا داریم اذیت میشیم با این وضع پست
با سلام مدیریت کل ورییس مرکزی اداره پست بنده از کرج اقدام به تاییدیه احراز نشانی اقدام کردم برای تعویض پلاک دو روز کامل خونه منتظر بودیم تا ماموران پست تشریف بیارن تایید کنن ولی متاسفانه نه تماسی گرفتن ونه زنگ واحدی خودمم از پیگیری اداره کل پست گفتن ساعت فلان اومدن نبودین من گفتم اتفاقا در حلو در مشغول کار بودیم دوربین هم سند هست ولی متاسفانه میام عدم حضور در محل میزنه دوبار .این واقعا بی انصافی وبی عدالتی مردم سرکار گذاشتن خوب نیست.
با،سلام،از پست مطهری گچساران و مخصوصا پستچی منطقه شرکت نفت،منازل کارمندی،جناب آقای زمانپور صمیمانه سپاسگزارم که متعهدانه انجام وظیفه میکنن،ان شالله تندرست و عاقبت بخیر باشند
باسلام،از گچساران دو بار با پست پیشتاز نامه فرستادیم یکبار برای تهران و یکبار برای شیراز،سریعا ارسال میشه به یاسوج ولی متاسفانه یک هفته توی یاسوج معطل میمونه تا بعد برای مقصد ارسال بشه،واقعا از عملکرد پست یاسوج ناراضیم،امیدوارم ترتیب اثر داده بشه،یا حداقل بگن علت اینهمه تاخیر چیه؟
اینقدر ........ که شماره ای که گذاشتن فقط پشت خط نگهت میدارن و اپراتور جواب نامیده فقط دارن پول نفت میگیرن مزخرف ترین پاسخگویی دارن واقعا براشون متاسفم ی مشت ........ دور هم جمع شدن
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت پرسنل زحمت کش اداره پست لنگرود. ضما.خدا قوت به برادر عزیز و زحمت کش اداره پست آقای علیپور عزیز .که در سرما و گرما نسبت به خدمت
خود کوچکترین کوتاهی نمیکند کمال تشکر و قدر دانی رو دارم
وازخداوند متعال باری ایشان ودیگر زحمت کشان آن اداره آرزوی سلامتی و موفقیت را دارم....اگر باب امتیاز باشد باید به
آقای علیپور نمره 100..باید داد