با سلام بسته من از 8 اذر ماه گم شده پست منطقه هم رفتم گفتن بسته نیومده سایت پست هم به روز رسانی نشده از تاریخ 8 آذر بسته خیلی واجبی بود. الان از کجا پیگیری کنم من
لطفاً پیگیری کنین
درود بر شما روز بخیر . بنده از تمامی کارکنان واحد ثبت شکایت مشتری کمال تشکر رو دارم که در رابطه با ثبت شکایت بنده جهت تاخیر در تحویل بسته پستی به بهترین شکل لطف و محبت کردند و بسته دیروز 6 آذر ماه به بنده تحویل داده شد.
با سلام،بسته من از تاریخ ۱۰آبان،در متطقه پستی ۱۴ گم شده،چندبار شکایت کردم،هردفعه گفتند،به علت حجم زیاد کار،طول میکشد،تا امروز که ۲۶آبان هست،هیچ خبری نیست.این دومین بسته است که در پست پیشتاز گم میشود.
سلام من یه بسته داشتم که پنجشنبه ۱۷ آبان رهسپار شده ولی تا الان یعنی ۲۳ آبان هنوز خبری ازش نیست مگه ممکنه ۵ روز تو راه باشه لطفا پیگیری کنید،
کد پستی:021150323200029380645111
سلام یک محموله لوازام ارایشی برای انبار دانش دیجی کالافرستادیم ۱۳ ابان.دیروز به پست تهران رسیده ولی برای انبار ارسال نشده.ماامروز تعهد ارسال داریم برای مشتری .خواهشمندیم پیگیری کنید .کدمرسوله:820450322900026180000114
مرسوله پستی بنده درمورخه،۱۴۰۳/۸/۹به سمت خوزستان بارگیری شده و تا این لحظه هیچ چیزی بعداز پنج شنبه ،در سامانه درج نشده یعنی بعد از گذشت پنج روز مرسوله به خوزستان نرسیده است ،
کاش به برای پستچیها قبل از استخدام کلاسهای اخلاق و شعور و چگونگی رفتار با مشتری حتما بذارید. نه اینکه بیشورانه میان رفتار میکنن و توهین میکنن و حتی بعضی وقتی بسته نمیدن یا اصلا نمیان الکی میزنن عدم حضور و.....