مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست پاسخگوی شماست

مشتریان گرامی می توانند با شماره گیری تلفن سه رقمی 193 از هر نقطه از کشور از ساعت 8 صبح لغایت 7 شب سوالات و ابهامات خود را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست پاسخگوی شماست

به گزارش خبر روابط عمومی شرکت ملی پست ، از آنجائیکه یکی از اصلی ترین رموز موفقیت کسب‌وکارها و استمرار حیات و ادامه بقاء در سازمان های خدماتی جلب رضایت مندی مشتریان، پاسخگویی به‌موقع به انتظارات و برآورده ساختن نیاز آن‌هاست و با توجه به اینکه فرایند نگهداشت مشتریان، تکمیل‌کننده چرخه تولید خدمت می باشد؛ بر همین اساس شرکت ملی پست از سال 1392 به منظور پاسخگویی به سوالات و ارائه خدمات پشتیبانی سرویس های پستی به مشتریان با اختصاص شماره تلفن 84470000 و ایجاد مرکز تماس، فرآیند پاسخگویی با مشتریان راه‌اندازی نمود.

در همین راستا با توجه به افزایش ترافیک مرسولات پستی در سال های اخیر خصوصا با ایجاد بحران جهانی کرونا و ضرورت ایجاد رویه نظام مند و واحد و مدیریت یکپارچه کانال های ارتباطی موجود با رویکرد مشتری مداری و ایجاد ارتباط آسان و پاسخگویی حداکثری به نیاز های مشتریان در اقصی نقاط کشور، مرکز امور مشتریان با خط تلفن سه رقمی193 از مهر ماه 1399 به بهره برداری رسید.

مشتریان گرامی می توانند با شماره گیری تلفن سه رقمی 193 از هر نقطه از کشور از ساعت 8 صبح لغایت 7 شب سوالات و ابهامات خود را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

به وسیله ارتباط با مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست می توانید مرسولات خود را رهگیری کنید،شکایات، پیشنهادات وانتقادات خود را مطرح و ابهامات موجود در روند سیر امانات خود را بررسی و پی گیری کنید.

در صورتی که سامانه مذکور پاسخگوی نیاز شما مشتری محترم نبود می توانید با مراجعه به صفحات رسمی شرکت ملی پست در پیام رسان های داخلی و همچنین شبکه اجتماعی اینستاگرام مشکلات خود را طرح تا در اولین فرصت پاسخگوی شما باشیم.

نظرات شما ( 203 نظر )

فاطمه بافقی
سلام وقت بخیر . وضعیت مرسوله ی من از روز ۱۷ آذر ثابت م‌ونده .
ترخانی
با سلام بسته من از 8 اذر ماه گم شده پست منطقه هم رفتم گفتن بسته نیومده سایت پست هم به روز رسانی نشده از تاریخ 8 آذر بسته خیلی واجبی بود. الان از کجا پیگیری کنم من لطفاً پیگیری کنین
Reza
بسته ارسالی داشتم از بوشهر ، سه روزه اونجا مونده کسی هم پاسخگو نیست
ناشناس
سلام من سخت ترین پروژه ۴۰ ساله زندگیم گرفتن تاییدیه احراز محل سکونت از اداره پست بود
احمد آزادبیگی
درود بر شما روز بخیر . بنده از تمامی کارکنان واحد ثبت شکایت مشتری کمال تشکر رو دارم که در رابطه با ثبت شکایت بنده جهت تاخیر در تحویل بسته پستی به بهترین شکل لطف و محبت کردند و بسته دیروز 6 آذر ماه به بنده تحویل داده شد.
شهلا لاهوتی
با سلام،بسته من از تاریخ ۱۰آبان،در متطقه پستی ۱۴ گم شده،چندبار شکایت کردم،هردفعه گفتند،به علت حجم زیاد کار،طول میکشد،تا امروز که ۲۶آبان هست،هیچ خبری نیست.این دومین بسته است که در پست پیشتاز گم میشود.
طاها
سلام من یه بسته داشتم که پنجشنبه ۱۷ آبان رهسپار شده ولی تا الان یعنی ۲۳ آبان هنوز خبری ازش نیست مگه ممکنه ۵ روز تو راه باشه لطفا پیگیری کنید، کد پستی:021150323200029380645111
جهان پیما
هیچکس کردن نمیگیره۱۵ روزه که بسته ی من معلوم نیست کجاهست!!!!!!!!
Khadije Nejatpour
سلام یک محموله لوازام ارایشی برای انبار دانش دیجی کالافرستادیم ۱۳ ابان.دیروز به پست تهران رسیده ولی برای انبار ارسال نشده.ماامروز تعهد ارسال داریم برای مشتری .خواهشمندیم پیگیری کنید .کدمرسوله:820450322900026180000114
غلامرضا
مرسوله پستی بنده درمورخه،۱۴۰۳/۸/۹به سمت خوزستان بارگیری شده و تا این لحظه هیچ چیزی بعداز پنج شنبه ،در سامانه درج نشده یعنی بعد از گذشت پنج روز مرسوله به خوزستان نرسیده است ،
پوزیا
سلام من ی شارژر باتری سفارش دادم که هنوز به دستم نرسیده لطفابه این موضوع رسیدگی کنید باتشکر
مریم خداپرست دهوسطی
بسته از ایران به ایتالیا ار
شکوفه
سلام بسته من به تهران شهرک غرب برگشت داد شده لطفاً دوباری واسم بفرستن
مریم
ببخشید بسته من از ۱۰ مهر تاالان تو تهران متوقف شده ارسال نمیکنن
رضابب
کاش به برای پستچیها قبل از استخدام کلاسهای اخلاق و شعور و چگونگی رفتار با مشتری حتما بذارید. نه اینکه بیشورانه میان رفتار میکنن و توهین میکنن و حتی بعضی وقتی بسته نمیدن یا اصلا نمیان الکی میزنن عدم حضور و.....
(12) (0)