آموزش اصول حرفه ای مدیریت برگزاری گردهمایی، همایش و نمایشگاه ها برای تمامی ادارات شرکت بازآفرینی شهری در سراسر کشور

روابط عمومی به عنوان زبان ، چشم و گوش هر سازمان و تمامی کسب و کارها در نقش مدیر و مجری و بعنوان پشتیبان بخش عملیات درگردهمایی ها، همایش های تخصصی و حضور در نمایشگاه ها با استفاده از امکانات و ارتباطات خود وظیفه دارد با برگزاری جلسات و نشست های مشترک با مشارکت کنندگان، مجریان و تشکل های بخش خصوصی و دستگاه های دولتی مرتبط با صنعت نمایشگاهی، حداکثر تعامل و هم افزایی را برای برگزار کردن هرچه بهتر و با شکوه تر تمامی گردهمایی ها، همایش ها و نمایشگاه های که در راستای اهداف کلان سازمان ترسیم می شود، مدیریت و اجرا نماید.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر آموزش اصول حرفه ای مدیریت برگزاری گردهمایی، همایش و نمایشگاه ها برای تمامی ادارات شرکت بازآفرینی شهری در سراسر کشور

به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، روابط عمومی به عنوان زبان ، چشم و گوش هر سازمان و تمامی کسب و کارها در نقش مدیر و مجری و بعنوان پشتیبان بخش عملیات درگردهمایی ها، همایش های تخصصی و حضور در نمایشگاه ها با استفاده از امکانات و ارتباطات خود وظیفه دارد با برگزاری جلسات و نشست های مشترک با مشارکت کنندگان، مجریان و تشکل های بخش خصوصی و دستگاه های دولتی مرتبط با صنعت نمایشگاهی، حداکثر تعامل و هم افزایی را برای برگزار کردن هرچه بهتر و با شکوه تر تمامی گردهمایی ها، همایش ها و نمایشگاه های که در راستای اهداف کلان سازمان ترسیم می شود، مدیریت و اجرا نماید.

روابط عمومی نقش مهمی در ایجاد هماهنگی میان بخش های مختلف ایفأ کرد و با توجه به جایگاه و رسالت روابط عمومی ها، برگزاری نشست های مشترک میان استان ها به ایجاد تعامل، هم افزایی، تبادل دانش و اطلاعات پیرامون صنعت نمایشگاهی کمک شایانی خواهد کرد و سایت های نمایشگاهی می توانند از تجارب یکدیگر در زمینه های مختلف استفاده کنند.

لذا آشنایی و شناخت از تکنیک های برگزاری گردهمایی ها، همایش ها و نمایشگاه ها در روابط عمومی بعنوان یک ضرورت برای روابط عمومی نوین در سازمان ها آموزش داده می شود.

در همین راستا آموزش دوره حرفه ای برگزاری و مدیریت گردهمایی ها، نمایشگاه ها و همایش ها توسط مدرس دوره های حرفه ای روابط عمومی، احمد باقری مدرس و مشاورروابط عمومی برای شرکت بازآفرینی شهری ایران بعنوان مهمترین زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در راستای بهسازی و نوسازی بافت های قدیمی و فرسوده و ناکارآمد شهری و با حضور تمامی مدیران و کارشناسان روابط عمومی سراسر کشور برگزار شد.

آسیب‌شناسی و مدیریت برگزاری همایش‌ها در روابط عمومی ، تعریف اهداف برگزاری همایش، طراحی همایش و استراتژی‌های نمایشگاهی، برنامه‌ریزی نمایشگاه از بودجه بندی، اعتبار نمایشگاه، بازاریابی و تبلیغات مدیریت غرفه داران تجربه شرکت کنندگان و ارزیابی دستاوردهای نمایشگاه، تامین مالی همایش ها و گردهمایی ها از جمله مفاهیمی است که در این دوره 12 ساعته آموزش به صورت کارگاهی ارائه شد.

مهمترین سرفصل های این دوره می توان به؛

آشنایی با همایش ها و نمایشگاه و مفاهیم آن

تعریف و اهمیت برگزاری انواع همایش ها و نمایشگاه ها برای سازمان ها

اجرا و مدیریت نمایشگاه های تخصصی، مجازی و ...

چگونگی نحوه مشارکت در همایش و نمایشگاه

جدول برآورد هزینه و درآمد برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها

ساخت، طراحی و چیدمان غرفه و سالن ها

تقسیم بندی فضای نمایشگاه و فضای غرفه

ویژگی ها و وظایف افراد متصدی در غرفه نمایشگاه و فعالان درمدیریت همایش ها و گردهمایی ها

مراحل حضور در همایش ها، گردهمایی ها و نمایشگاه ها

اقدامات قبل، حین و بعد از مشارکت در نمایشگاه ها و همایش های تخصصی اشاره کرد.

جهت برنامه ریزی دوره های حرفه ای روابط عمومی ویژه سازمان ها، شرکت ها و به صورت اختصاصی با شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.

جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.

::

مطالب مرتبط