نبض تهران | پادکست شرکت توزیع نیروی برق استان تهران | قسمت بیستم

به مناسبت «هفته صرفه‌جویی در مصرف برق؛ همدلی برای روشنایی ایران»، در این قسمت از پادکست نبض تهران از پویش «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» و نقش مشارکت مردم در مدیریت مصرف برق می‌گوییم؛ از تنظیم دمای کولر روی ۲۵ درجه تا رعایت راهکارهای ساده‌ای که به پایداری شبکه برق کمک می‌کند.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه

به گزارش پایگاه خبری مشارکت، همچنین به موضوع تعیین تکلیف برق‌های غیرمجاز، جمع‌آوری ماینرهای غیرمجاز و جلوگیری از هدررفت انرژی می‌پردازیم و نگاهی داریم به برنامه توسعه نیروگاه‌های خورشیدی و حرکت به‌سوی آینده‌ای پاک‌تر، پایدارتر و روشن‌تر.