موفقیت توزیع بیش از ۹۸ درصد مرسولات پستی بدون تاخیر

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران گفت: با اینکه بیش از ۹۸ درصد مرسولات مردم بدون تاخیر به دستشان می‌رسد، در سفر‌های استانی بیشترین شکایت مردم از تاخیر در ارسال مرسولات است.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر موفقیت توزیع بیش از ۹۸ درصد مرسولات پستی بدون تاخیر

به گزارش خبر شرکت ملی پست؛ محمود لیائی در این خصوص افزود: با توجه به گستردگی فعالیت پست در سراسر کشور، عمده انتظار مردم، دریافت به موقع مرسولات است و بیشترین شکایتی که از پست می‌شود به سبب تاخیر در توزیع است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود ۲۵۴ میلیون مرسوله ارسال شد، اضافه کرد: بیش از ۹۸ درصد این مرسولات بدون تاخیر توزیع شده، اما با توجه به حجم بالای مرسولات، طبیعی است بخشی از این کار با تاخیر انجام شود.
لیائی افزود: همه توانمان را می‌گذاریم که تا حد قابل ملاحظه‌ای تاخیر‌ها را کاهش دهیم.

وی همچنین گفت: از دیگر مطالبی که در سفر‌های استانی کارکنان شرکت ملی پست مطرح می‌کنند مشکلات معیشتی است، زیرا همکارانم متناسب با کار فشرده شان، حقوق مناسبی دریافت نمی‌کنند و ما موظفیم که مزایای بیشتری در اختیار آنها بگذاریم و همه تلاشمان این است که دغدغه هایشان را برطرف کنیم.