با تدریس احمد باقری مدرس دوره های ارتباطات و روابط عمومی؛

ثبت نام دوره حرفه ای مدیریت محتوا در روابط عمومی ها؛ از خلاقیت تا موفقیت

دوره آموزشی مدیریت محتوا در روابط عمومی ها؛ از خلاقیت تا موفقیت سعی دارد به فعالان روابط عمومی سازمان ها، دانش و علوم ارتباطی، افکارسنجی، تولید محتوا و اصول مدیریت آن را در سازمان های متبوع آموزش داده و تضمین این موفقیت را در دل ایده پردازی براساس نیاز مخاطبان و  بهره گیری حداکثری از فنون و ابزارهای ارتباط جمعی را همراه کند.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر ثبت نام دوره حرفه ای مدیریت محتوا در روابط عمومی ها؛ از خلاقیت تا موفقیت

به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، روابط عمومی نوین در سازمان ها و تمامی کسب و کارها تلفیقی از دانش و هنر از حرفه و بهره گیری حداکثری از بنون و ابزارهای نوین ارتباطی با کمترین هزینه ممکنه و با موثرترین بازخورد در نزد مخاطبان و مشتریان بالقوه و بالفعل می باشد.

موفقیت مدیران و فعالان روابط عمومی در عصر ارتباطات با وجود تعدد رسانه ها و نیاز مخاطبان در ایجاد و پرورش خلاقیت و تولد ایده های نو در این عرصه است.

این دوره سعی دارد به فعالان روابط عمومی سازمان ها، دانش و علوم ارتباطی، افکارسنجی، تولید محتوا و اصول مدیریت آن را در سازمان های متبوع آموزش داده و تضمین این موفقیت را در دل ایده پردازی براساس نیاز مخاطبان و بهره گیری حداکثری از فنون و ابزارهای ارتباط جمعی را همراه کند.

اصلی ترین سرفصل های این دوره:

  • آشنایی با اصول تحقیق، برنامه ریزی و ارزیابی در روابط عمومی ها
  • اهمیت مخاطب شناسی در اثربخشی محتوا
  • ابزارهای مورد نیاز تولیدمحتوای موثر در روابط عمومی ها
  • اصول بهره گیری از خلاقیت و ایده پردازی در محتواسازی با ابزارهای نوین ارتباطی
  • مدیریت و خلاقیت در محتواسازی موثردر روابط عمومی ها
  • طراحی و تولید پیام روابط عمومی ها
  • اهداف تولید محتوای در روابط عمومی ها
  • برنامه ریزی در تولیدمحتوای موثر
  • مدیریت رویدادها و مسیردهی افکارعمومی با هدف اثربخشی پیام سازمان
  • افزایش قدرت اثربخشی محتوا در روابط عمومی در موتورهای جستجو (سئوی محتوا)
  • بهره گیری حداکثری از ابزارهای تولید و انتشار محتوا در روابط عمومی
  • بهینه سازی محتوا در وب سایت سازمانی و شبکه های اجتماعی
  • بسترسازی در خصوص روابط عمومی آنلاین و نوین در سازمان ها براساس نیاز مخاطبان و ظرفیت های موجود