توسط احمد باقری مدرس دوره های حرفه ای روابط عمومی و مدیریت تولید محتوا؛

برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت ضرورت آشنایی با سئوی محتوا برای روابط عمومی های زیرگروه «ومعادن»

اولین جلسه کارگاه آموزشی SEO(بهینه‌سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر) برای روابط‌‎عمومی‌ شرکت‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با حضور مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ها در سالن جلسات شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات برگزار شد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
5 ثانیه

به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناری گزارش خبر به نقل از روابط عمومی «ومعادن»، اولین جلسه کارگاه آموزشی SEO(بهینه‌سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر) برای روابط‌‎عمومی‌ شرکت‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با حضور مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ها در سالن جلسات شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات برگزار شد.

روابط عمومی‌ها به عنوان بازوی شرکت‌ها در اطلاع رسانی و تعامل بین سازمان و مخاطبان، با اقدامات لازم گامی مهم در راستای پویایی و رشد و توسعه سازمان برمیدارند.

در عصر حاضر، باتوجه به گسترش روزافزون استفاده از اینترنت و اهمیت فضای مجازی، حضور فعال و هدفمند روابط عمومی‌ها در این عرصه، نقشی کلیدی در ارتباط با مخاطبان و انعکاس دستاوردها و عملکرد سازمان ایفا می‌کند.

با توجه به اهمیت روز افزون سئو در دنیای دیجیتال، کارگاه آموزشی سئو برای روابط عمومی‌ها فرصتی مناسب برای این عزیزان فراهم کرده تا با اصول و فنون تولید محتوای سئو بیشتر آشنا شده و مهارت‌های لازم برای انتشار محتوای هدفمند در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی سازمان را ارتقاء دهند.

در همین راستا اولین جلسه این کارگاه با حضور جمعی از مدیران و کارکنان روابط عمومی شرکت‌های هلدینگ و بخش‌های مرتبط در جهت ارتقا دانش روابط عمومی‌ها در حوزه تولید محتوا و سئو، با تدریس احمد باقری مدرس و مشاور دوره‌های حرفه ای مدیریت تولید محتوا و سئوی محتوا و همچنین توسعه‌ای کسب و کار، برگزار گردید.

::

مطالب مرتبط