زیرسازی و آسفالت ۲۵ هزار مترمربع از معابر شهری علامرودشت

شهردار علامرودشت از زیرسازی و آسفالت معابر سطح این شهر به متراژ ۲۵ هزار مترمربع با هزینه ای افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر زیرسازی و آسفالت ۲۵ هزار مترمربع از معابر شهری علامرودشت

به گزارش خبرنگاران گروه جامعه گزارش خبر، محمدرضا سلمانپور شهردار علامرودشت اظهار کرد: در ادامه فعالیتهای عمرانی در سطح شهر علامرودشت توسط شهرداری و شورای اسلامی، نظر به آسفالت برخی از معابر اصلی شهر، پس از جابجایی تاسیسات، زیرسازی، تک لبه گذاری و... در مساحت ۲۵هزار مترمربع با هزینه ای افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال آسفالت انجام شد.

مهندس سلمانپور به خدمات انجام شده در حوزه آسفالت معابر شهری در نیمه اول سال ۱۴۰۳ را به کنارگذر بلوار بسیج اشاره کرد و گفت: این مهم شامل زیرسازی و کوبش در ۶ لایه مخلوط ریزی، بیس ریزی، جابجایی تاسیسات پایه های برق فشار متوسط، جابجایی ترانس برق و آسفالت کنارگذر طرفین بلوار بسیج و ورودی شهر از سمت لامرد به مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع می باشد.

وی گفت: در بلوار استاد شجریان اصلاح و مرمت بیس و سنگ لبه و سپس آسفالت به مساحت ۵۵۰۰ مترمربع نیز صورت گرفته است.

شهردار بخش علامرودشت شهرستان لامرد به یکی از نقاط پرخطر یعنی خیابان باهنر اشاره کرد و گفت: پس از تعریض مسیر، جابجایی شبکه فشار ضعیف و ترانس برق، بیس ریزی و آسفالت انتهای این خیابان به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع انجام شد.

مهندس سلمانپور به مسیر گلزار شهدای مرکزی اشاره کرد و گفت: زیرسازی و آسفالت مسیر گلزار شهدای مرکزی، به مساحت ۴۸۰۰ متربع نیز با توجه به ازدحام جمعیت در زمان برگزاری مراسمات نقش مهمی در روان سازی ترافیک داشته که این مهم نیز در دستور کار قرار گرفت و به سرانجام رسید.

وی با بیان این مطلب که آسفالت کوچه دانش به مساحت ۲۲۰۰ متربع انجام شده اظهار کرد: اصلاح ترافیکی، زیرسازی، و آسفالت تقاطع بلوار معلم و صراف و اصلاحات ترافیکی در سطح شهر و اجرای دوربرگردان ها که پس از اخذ مجوز شورای ترافیک گرفته شد به مساحت ۱۲۰۰ متربع انجام گردید.

به گزارش محمود صابری زاده خبرنگار شهرستان های لامرد، مهر و پال، شهردار علامرودشت در پایان مطرح کرد: از همه پرسنل خدوم شهرداری و مجموعه شورای اسلامی شهر که در راستای رضایت مندی شهروندان بصورت شبانه روزی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند تشکر و قدردانی نموده و اظهار امیدواری کرد با توجه به حجم عملیات زیرسازی و قیرپاشی صورت گرفته در نیمه سال ۱۴۰۳و همچنین گازسوز کردن کارخانه آسفالت، بتوان با تامین قیر مورد نیاز، معابر بیشتری را زیر پوشش آسفالت قرار داد.