گفتگوی خبری احمد باقری در خصوص چالش های پیش روی روابط عمومی سازمان ها

احمد باقری مدیر و مشاور ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در گفتگوی رادیویی با برنامه گفتگوی اجتماعی با محوریت بررسی چالش های پیش روی روابط عمومی سازمان ها پرداخت.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
5 ثانیه

به گزارش خبرنگاران فیلم گزارش خبر، در عصر جدید طلوع و ظهور روابط عمومی های متخصص آشنایی با تعالیم و مفاهیمی چون اصول بازاریابی، تبلیغات و برندینگ، دیجیتال مارکتینگ، خبرنویسی و گزارش نویسی، اصول تولید محتوای نوشتاری و دیداری، مبانی استراتژیک سازمانی، مدیریت افکارعمومی و افکارسنجی باید به عنوان معیار اصلی انتخاب مدیران حوزه روابط عمومی و ارتباطات هر سازمان و اولویت تمامی کسب و کارها باشد.

در فضایی که شرط بقا و ادامه حیات سازمان ها در فضای پر رقابت بازارها ایجاد تنوع در ارائه خدمات، محصولات و جلب رضایتمندی مشتریان است و "موفقیت در فروش" و ایجاد مشتریان وفادر موفقیت مدیران در سازمان ها دولتی و شرکت ها را تضمین می کند، ضعف علمی و عملی مدیران روابط عمومی و در عین حال تخصیص هزینه های سرسام آور برای تولید محتوا و دسترسی به انتشار موثر ، موقعیت سازمان ها را نه تنها با موفقیت همراه نمی سازد که با مخاطره مواجه می کند.

در این عرصه صاحبان کسب و کار و مدیران عامل ملزم هستند رویکرد های سنتی، ناکارآمد و هزینه بار انتخاب مدیران روابط عمومی را تغییر دهند، در غیر این صورت این سازمان ها، مدیران و کسب و کارها هستند که باید به ناگزیر نزد افکار عمومی و مخاطبان تعویض شوند.